Буквально за півроку країна змінилася до невпізнання. Після революції гідності, перед лицем агресії Кремля та відчайдушних спроб озброєних сепаратистів розшматувати цілісність держави, патріотизм українців сягнув чи не історичного максимуму.
Всі ці та цілий ряд інших нагальних питань, які нині, як ніколи раніше, потребують вирішення, спонукає Лігу підприємців «Українська справа» так би мовити «на марші» коригувати, а нерідко й змінювати свої поточні і перспективні плани діяльності на користь тернопільської громади.
- Сьогодні важливо не лише організовувати підприємців для участі у вже традиційних проектах «Української справи», і, зокрема, таких, як відзначення лауреатів всеукраїнської літературно-мистецької премії імені Братів Лепких чи організація і проведення Свята вишиванки. Реалії вимагають від кожного з нас неабиякої активізації зусиль, передусім спрямованих на посилення свого впливу на громадянське суспільство з метою його згуртованості та здатності протидіяти внутрішнім і зовнішнім викликам, які стоять перед Україною, - ділиться своїми роздумами голова правління Ліги Михайло Ратушняк.
За його словами, десятки, а навіть сотні тисяч гривень цільових внесків, які учасники «Української справи» вже використали у період всенародного національного спротиву, на підтримку сімей героїв Небесної сотні, підвищення боєздатності українського війська, ніколи не замінять живого спілкування з людьми.
- Особливо тепер Ліга повинна ще раз публічно засвідчити свою чітку позицію, виконати свою почесну місію. Нині вже мало закликати тернополян просто любити Україну. Особистим прикладом та безпосередньою участю у розбудовчих процесах нової, принципово іншої країни, ми маємо гуртувати їх на засадах національної ідеї і християнської моралі. У цій діяльності визначальним мусить стати не банально-споживацьке «Що мені дала Україна?», а конкретно-громадянське «Що я зробив для України?», - впевнений Михайло Ратушняк.
Аби почути думки і пропозиції учасників «Української справи» з цього приводу, детально вникнути у суть проблем, з якими зараз ті стикаються, та намітити шляхи їх вирішення, голова правління і відповідальний секретар Ліги вирішили завітати до кожного підприємця безпосередньо на місце його основної діяльності. Такі зустрічі вже відбулися як з керівниками кількох відомих у нашому краї та за його межами потужних фірм, так і з десятками приватних підприємців. В офісах чи на ринках, у торгових залах магазинів чи навіть вдома відбулися зацікавлені розмови про ключові аспекти подальшої співпраці, кількісне, а головне – якісне розширення сфер впливу Ліги на громадсько-патріотичне середовище Тернопілля.
- Усі, зауваження, пропозиції і навіть конструктивні критичні зауваження учасників Ліги ми обов’язково проаналізуємо на найближчому засіданні правління з тим, щоб на загальних зборах «Української справи» виробити і затвердити єдину стратегію подальшої роботи, - запевнив Михайло Ратушняк. – Відрадно, що наші підприємці не замикаються у собі, дбають не тільки про власний бізнес, а й свідомі свого громадянського обов’язку перед людьми, з якими працюють, які живуть поруч. Вплив учасників Ліги на все, що відбувається у Тернополі та області, важко переоцінити. Тож, об’єднуючи їх, ми, справді, гуртуємо громаду. Це - благородна місія «Української справи».